دوشنبه ۰۶ دی ۹۵ ۱۲:۰۲ ۱۷ بازديد
مراحل روند ثبت نام افراد متقاضي تا صدور گواهينامه ها :
- تحويل مدارك مندرج در قسمت مدارك مورد نياز از طريق مراجعه حضوري يا ارسال ايميل يا تلگرام يا فكس
- پذيرش اوليه مدارك جهت ارجاع به واحد كارشناسي
- بررسي مدارك توسط كارشناس مربوطه
- اعلام نتيجه تائيد يا عدم تائيد پرونده به واحد پذيرش پرونده قسمت معاونت اداري
– در صورت عدم تائيد پرونده تماس با دانش پذير و راهنمائي جهت رفع نواقصات مدارك / در صورت تائيد پرونده ارجاع به واحد مالي موسسه جهت تماس با فرد متقاضي براي تسويه حساب مالي
- بررسي نهائي توسط رئيس مركز تعيين سطح
- ارجاع پرونده به بخش صدور گواهينامه
- صدور گواهينامه و ارجاع به بخش اداري
- اطلاع رساني به دانش پذير جهت تحويل گواهينامه
– در صورتي كه فرد متقاضي از خود شهر تبريز باشد به صورت حضوري گواهينامه تحويل مي گردد. / در صورتي كه فرد متقاضي يكي از شهرهاي ديگر كشور بغير از تبريز باشد آدرس دقيق و كدپستي اخذ و به وي ارسال مي گردد.
مدت زمان انجام تمامي مراحل مذكور بين ۷ الي ۱۰ روز كاري مي باشد.